Ylhäällä olevasta painikkeesta voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi. Näin pääset mukaan aktiiviseen ja monipuoliseen toimintaamme. Voit myös olla suoraan yhteydessä yhdistyksen jäsenrekisterihoitajaan Yhteystiedot. Jäsenetuna mm. valtakunnallinen tiedotuslehti Patina.

Yhdistyksemme jäsentiedot tallennetaan Kilta-jäsenrekisterijärjestelmään.

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Voit päivittää täältä myös tietosi ajantasalle (esim. osoitetieto, puhelinnumero, sähköpostiosoite).

Ensimmäisellä kerralla kirjoita kirjautumisikkunaan oma sähköpostiosoitteesi, jätä salasanakenttä tyhjäksi ja valitse "Pyydä salasanaa". Kirjoita uudelleen sähköpostiosoitteesi. Uusi salasana lähetetään sähköpostiisi. Kirjaudu tällä saadulla salasanalla uudelleen tietoihisi.